W ramach współpracy na łamach papierowego wydania Dziennika Wschodnie oraz stronie internetowej gazety pojawiać się będą materiały promujące domowe spotkania Górników. Co najważniejsze z punktu widzenia kibiców partner medialny Zielono-Czarnych przygotuje materiały wideo w tym również na żywo. Branding Dziennika Wschodniego pojawi się z kolei na stadionie w Łęcznej oraz przestrzeni internetowej Klubu.
– Wierzę, że ta współpraca będzie równie owocna, jak dotychczas. Chciałbym podkreślić, że umowa nie dotyczy tylko pierwszoligowej drużyny, ale całego klubu także Akademii Sportu Górnika – dodał Maciej Grzywa, prezes Zarządu Górnik Łęczna SA.
Dziennik Wschodni to największa gazeta regionalna i portal internetowy w województwie lubelskim. Profesjonalny zespół przygotowuje dwa wydania papierowe w tygodniu – w poniedziałki i piątki. W każdej chwili mamy do zaoferowania naszym Czytelnikom najbogatszy serwis informacyjny z całego województwa.
– Dziękuję za dotychczasową współpracę i zaufanie. Dziennik Wschodni oferuje Czytelnikom, wśród których liczną rzeszę stanowią kibice także Górnika Łęczna, najbogatszy serwis informacyjny z całego województwa. Zapraszam do zaglądania na naszą stronę internetową oraz do papierowych wydań, poniedziałkowego i piątkowego. Górnikowi życzę zaś by wywalczył w obecnym sezonie awans do PKO Ekstraklasy – mówi prezes Anna Sztal