Dotychczas zakupione bilety zachowują ważność na nowy termin meczu bez konieczności wymiany na nowy bilet. O nowym terminie meczu poinformujemy w osobnym komunikacie.
Kibicom, którym termin ten nie będzie odpowiadał będą mieli możliwość dokonania zwrotu zakupionego biletu w terminie 7 dni wg. następujących zasad:
1. W przypadku biletu zakupionego online – należy zlecić zwrot w systemie biletowym na stronie bilety.gornik.leczna.pl Zwrot należności nastąpi na konto bankowe z którego dokonywana była transakcja zakupu biletu.
2. W przypadku biletu zakupione w kasie – zwrot nastąpi w kasie klubu na podstawie okazania paragonu fiskalnego.
3. W przypadku biletu zakupionego w salonikach prasowych Kolporter – zwrot nastąpi w miejscu zakupu biletu na podstawie okazania paragonu fiskalnego.
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt pod adresem e-mail: bilety@gornik.leczna.pl lub telefonicznie pod numerem 667 667 161