Specjalista ds. marketingu i sponsoringu będzie odpowiedzialny za tworzenie kalendarza inicjatyw marketingowych, wizerunkowych, a także wchodzących w zakres ESG oraz ich realizacją. Wśród jego obowiązków będzie również nadzór i kontrola nad realizacją zapisów umów sponsoringowych i partnerskich, a także bieżący kontakt ze sponsorami oraz współpraca z PZPN i 1 ligą w zakresie dot. działalności marketingowej Klubu.
Czas i forma pracy: pełny wymiar czasu pracy stacjonarnie w oparciu o umowę o pracę / umowę zlecenie
Przewidywalne wynagrodzenie: 3200 – 3800 netto.
Od kiedy? Lipiec 2024
Zainteresowane osoby zapraszamy do kontaktu mailowego w terminie do 14 lipca 2024 r. z załączonym CV na praca@gornik.leczna.pl i poniższą klauzulą.
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”