Ekspozycja Targów będzie widoczna na stadionie podczas meczów domowych, oraz na stronie internetowej i mediach społecznościowych Klubu. Górnik z kolei zyskał promocję własnych spotkań podczas imprez odbywających się na Targach Lublin oraz powierzchnię reklamową do wykorzystania na terenie hal targowych.
Targi Lublin S.A. są jednym z najważniejszych ośrodków targowych w Polsce. Odpowiednie zaplecze – ponad 12 tys. wewnętrznej powierzchni wystawienniczej, profesjonalny zespół i ponad 25-letnie doświadczenie wpływają na to, że rokrocznie organizujemy około 60 wydarzeń.
Co roku Targi Lublin odwiedza ponad 200 tys. zwiedzających, a wystawia się tu 2500 firm. Branżowe wydarzenia targowe obejmują tematykę budowlaną, motoryzacyjną, rolniczą, energetyczną, ochrony granic i wiele innych. Odbywa się u nas też wiele eventów o charakterze edukacyjnym, kulturalnym i rozrywkowym.
Targi Lublin S.A. dysponują: